Produse Meniu

Condiţii de cumpărare

Termenii și condițiile stipulate mai jos se vor aplica tuturor produselor și serviciilor comercializate de SC Greson Trade SRL, prin intermediul magazinului virtual www.beper.ro și pot fi modificate numai cu acordul expres scris al SC Greson Trade SRL.

Astfel, următorii termeni vor desemna:

- Cumpărător - persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o comandă.

- Vânzător - societatea comercială SC Greson Trade SRL

- Bunuri - orice produs, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, cumpărătorului.

- Comandă - un document electronic ce indeplinește rolul de formă de comunicare între vânzător și cumpărător și prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele și serviciile necesare cumpărătorului care își dă acordul să primească aceste bunuri și să facă plata acestora.

- Contract - o comandă confirmată de către vânzător

- Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor așa cum sunt precizate în comandă.

 

Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş”. Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cupărăturii, respectiv valoarea finală a facturii şi costul de transport. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii.

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci doar faceţi click pe butonul "Caserie". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de a vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a vă înregistra.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumăpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (preluare personală, livrare prin curier rapid sau prin poştă), respectiv modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar, Paypal, cash). Dacă sunteţi de acord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.

Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport.Taxa de transport poate fi regăsită pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respectiv în condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi reconfirme comanda, sau oricare dintre părţi pot renunţa la aceasta.

Prelucrarea comenzii
Prelucrarea comenzii se face în 24 ore, în cazul zilelor lucrătoare.

Posibilitatea corectării erorilor datelor de intrare

Corectarea datelor de intrare se poate face înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „Comandă”.

Confirmare
La fiecare comandă trimitem o confirmare prin e-mail. Asta însemnând că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre recepționarea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări prin telefon, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiţii de plată 
În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar, cu card bancar sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz veţi plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxe de transport, celui care livrează comanda.

Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul firmelor de curierat, a Poştei Române, etc.. Termenul de livrare este specificat în e-mailul de confirmare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confirmare.
Modalităţi de transport: Fancourier
Timp de livrare: 1-4 zile
Taxă de transport: in funcție de destinație (se calculează în cadrul procesului de check-out.

Rezilierea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile cotractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Politica de retur

   In baza legislativa: Ordonanta de urgenta Nr.34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare:

   Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

   Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, ambalajul original sa fie in alta cutie,sau sa fie infoliat). Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

    Exceptiile:

    Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

a. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. ori documentatie lipsa (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 24 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile.

b.Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale desigilate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.

   Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3 ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

   De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri repetate savarsite de client, inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.

    Va  rugam sa se verifice integritatea fizica a coletelor in momentul in care se primesc de la firmele de curierat, in prezenta curierului si sa se ceara intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

     Daca se cumpara mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigura-ti-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

   Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.

      Termenul de solutionare a reclamatiei va fi de maxim 10 zile de la data primirii coletului continand produsul reclamat, pentru orice alt motiv care excede prevederile Legii 449/2004, OG 21/1992 si OUG 34/2014.

 

    Daca  doriti returnarea produsului in cele 14 zile , va rugam sa ne adresati o notificare scrisa la adresa office@greson.ro in care sa specificati :
 - numele pe care a fost achizitionat produsul
 - numarul comenzii / numarul facturii care a insotit livrarea

    Rambursarea banilor se va face online intr-un cont IBAN..
In acest caz vom avea nevoie de un Cont Bancar si de un nume al detinatorului de cont.

     Dreptul de retur în 14 zile se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul  www.beper.ro

    Atenție! Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online și livrate prin curier.

    Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

       Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate cu acesta.

www.beper.ro

 
Informaţii privind condiţiile contractuale
Contractul se încheie în limba română, contractual încheiat este considerat a fi contract scris. Contractul încheiat va fi înregistrat și va fi ulterior disponibil.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia.


Modificarea, ştergerea comenzii

În baza legii nr. 449 din 2003, la înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat ale intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la începerea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail sau telefax (nr. de fax, adresă de e-mail, telefon).

 

Legislație aplicabilă:

Ordonanța guvernului nr. 21/1992 protecția consumatorilor

Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date

Legea 365/2002: Legea comerțului electronic

Ordonanța Guvernului 130/2002 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003

Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

Legea nr. 363/2007, privind modificarea unor acte normative privind protecția consumatorului

Legea nr. 33/2015 pentru modificarea Legii nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.